Tuesday, September 15, 2009

Harrock on Isnin

Isnin yang suci. Memang perfect kalau nak berbuka puasa dengan ala-ala sempoi kan. Memang relax gila. Hehe. Dah janji actually nak berbuka dengan abang2 dan kakak2 aku. Tapi accept for Wani, dia terpaksa OT. Huhuh. So, yang berturut serta hanyalah, Aisyah, Fendi, Din dan Fahmy (one of my junior walaupun lebih berusia dari aku). Muda lagi sangat kan aku?

Kebetulan tidak bawa Wafau (my DSLR), jadi terpaksa menggunakan kamera 2MP. Huhu. Tapi tak apalah kan, selagi ia boleh dicapture bersama untuk dijadikan kenang kenangan masa depan. Yayyyyyyyy.

Muka tension tengah mengadap makanan.


Aisyah membebel bagai.

Bergambar dengan Fendy. (seperti biasa, penulis adalah malu bergambar)


Ini adalah Main course aku. Nasi Ayam Goreng Sos Thai. Marveles.


Nasi Ayam Penyek / Penyet. Kalau nak panggil Nasi Kelepet boleh? Ini Din punya. Gila aku nak makan dua?


Air Kelapa.


Ayam Percik. Din belanja. Sodappppp.


Ikan Pari Bakar. Din belanja juga. Lagi sedapppppp.

Biasalah, kalau orang belanja memang semuanya sedap. Hahaha. Okay, itu sahaja perbincangan topik juadah berbuka pada hari ini.

Btw, lagi beberapa hari je lagi untuk berhari raya. Adalah saya tidak sangat sabar okay.




ps. Jangan main mercun. Main fb je ok.

1 comment:

BiTeMe! said...

ouch! sedapnye ikan bakar tuh!!!