Friday, November 5, 2010

Rahsia Teruna

Psst..
Kita kan, ada satu rahasia.
Nak tahu tak?
Jap, kita nak taip ni...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kita kan,
masih teruna.
Okay,selamat hari
Deepavali
awak semuaaa.
ps.Kalau makan maruku tu, jangan sampai tercekik. Bye

Thursday, November 4, 2010

Kalau Macam Ni, Ketawa Pun Boleh Nangis

Nasib baik ada Cikgu Shida. Dahla cute, comel lak tuh (siaaa comel dengan cute tu beza makna ke?). Kalau nak marah terus tak jadi nak marah. Macam penyejuk hati gitu.

Okay, nak tengok video Cikgu Shida lagi. Baru la happy camni.

Bye.

Tuesday, November 2, 2010

I Think I'm In Love

She's beautiful,
she's soulful,
she's style,
she's pure,
she's wonderful,
she's heartrob,


she's 19.
Okay, she is 19 years old.
kenapa? tak percaya?
tak percaya sebab dak2 habis SPM tak sama macam dia?

ok, dah 5.30 pm. Jadi, sila percaya.


Tuhan, kenapa Kau cipta wanita secantik ini. Kau berikanlah hidayah kepadanya supaya dia jatuh cinta kepadaku, dan aku akan membawa dia ke jalan kebenaran.
ps. Aku harap nanti leh panggil dia Siti Pixie. Okay bye.

Monday, November 1, 2010

Cher Lloyd

I am falling for this girl now
i love the hair, the style
and most importantly,
voice.
keep it up Cher Lloyd





The most sentimental song ever sang. Nobody can sing Shakespear Sister flawless like this.

ps. I love u so much Cher.

Pixie Lott - Gravity

Let me leave, let me go.

Pulling Me Back Pulling Me

Every time I'm ready to leave
I seem to be pullin' in the wrong direction
divin' in with no direction.