Thursday, October 8, 2009

Burung apa? Burung Nuri.

Alhamdulillah. Hari ini dah masuk hari kedua aku bekerja di Nuri Education Centre, Nuri Headquarters yang terletak di Taman Perling. Aku bekerja sebagai "Graphic Designer" di situ. Akhirnya, segala pembelajaran aku putuskan dengan permulaan karier di situ. I hope i will stay long in there.

Teman2 tempat kerja adalah sangat friendly tetapi mereka semua sudah berkeluarga. Waakakakak. So, I guess Im the youngest one di situ la. Actually, aku adalah mengantuk okay. Sebab kena bangun pagi sangat dan tidur di waktu yang lewat. Muahahaha. Walaubagaimanapun, aku mesti menjalankan tanggungjawab ini dengan baik supaya aku boleh cepat dapat promotion dan naik gaji. Yay.

Ikutkan hati, ada banyak lagi yang aku nak kongsikan bersama, tetapi aku sangat mengantuk dan memerlukan tidur sejam dua. Aku akhiri dengan pantun.



......
......
......
Sekian.....

Hah, sama kan bait2 di belakang tu. Okay. Bye.

ps.Hari ini aku telah menunjukkan perangai kurang sopan dengan bertanya, "Kenapa tak boleh nak install YM eh kat komputer saya ni?" kepada senior di situ, Head of Operation dan juga CEO. Hahahha. Kogile Wafi?

1 comment:

haziq said...

yeah!!! kau da keje..
leh open table r pasni..
hoho..
baru kau tau bes ke x keje pjabat..
cube r malm g men ftsal smpai pagi..
esok plak g kje..
bes woooo..
haha..